فولاد قائم پروفیل رازی (شهرضا)

شرکت قائم پروفیل رازی از شرکت های زیرمجموعه شرکت جهان پروفیل پارس می باشد. این کارخانه در سال ۱۳۸۷ در شهرک صنعتی رازی در اصفهان تاسیس شد. این مجتمع در دو فاز فعالیت دارد. فاز اول، خط تولید نورد سرد می باشد که در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید. فاز اول شامل ۴ خط تولید لوله و پروفیل ۲ و ۳ اینچ و یک دستگاه قیچی جهت برش ورق از ضخامت ۱ الی ۶ میلیمتر می باشد. فاز دوم مجموعه شامل خط تولید نورد گرم می باشد. این فاز در سال ۱۳۹۱ شروع و در سال ۱۳۹۵ به بهره برداری رسید. در این خط تولید از مواد اولیه شمش ۱۵۰*۱۵۰ میلیمتر به طول شش متر استفاده می شود. استفاده از آزمایشگاه های مجهز و بکارگیری نیروهای متخصص باعث تولید محصولات با کیفیت در این کارخانه شده است.

محصولات قائم پروفیل شهرضا

تولیدات این کارخانه عبارتند از:

  • میلگرد آجدار A2
  • میلگرد آجدار A3
  • میلگرد آجدار A4

میلگردهای این کارخانه از سایز ۸ تا ۴۰ میلیمتر مطابق با استانداردهای بین المللی تولید می شود. در حال حاضر با تولید ۱۲۰۰ تن میلگرد در روز سهم قابل توجهی در تامین بازار فولاد کشور را دارد. علاوه بر فروش داخلی به کشورهای ترکمنستان، تاجیکستان، پاکستان، افغانستان، ترکیه، سوریه و لبنان صادرات دارد.

  • لوله و پروفیل

لوله و پروفیل شامل قوطی مربعی شکل، قوطی مستطیل شکل و لوله از سایز ۸ الی ۱۶ میلیمتر عرضه می شود. ضخامت این محصولات متنوع می باشد و از سایز ۰.۸ الی ۸ میلیمتر است که کاربرد وسیعی در صنعت و ساختمان دارد. این کارخانه تولیدات خود را با به روزترین تجهیزات و با کیفیت‌ترین مواد اولیه و از کارخانجات معتبر مانند فولاد مبارکه تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می نماید.