تداوم نسبی قیمت آهن آلات

تداوم نسبی قیمت آهن آلات

بر اساس گزارش واحد خبر سپاهان استیل، امروز در شرایطی که قیمت ارز نوسان کاهشی اندکی نسبت به دیروز داشت و در این ساعت دلار با قیمت ۲۷ هزار و ۸۹۰ تومان به فروش می رسد. خبرها از بازار آهن از ثبات قیمت در بیشتر مبادی فروش در کنار تعداد معدودی افزایش و کاهش نسبی حکایت می کند.

سکون قیمت در مبادی در شرایط امروز بازار سکون قیمت در مبادی را در حالی نشان میدهد که امروز معاملات مواد اولیه فولاد در بورس کالا با رقابت همراه بوده و تحت تاثیر احتمال کمبود آهن اسفنجی در فصل سرما در اثر قطعی گاز قرار گرفته است.

یکی دیگر از عوامل این سکون ادامه دار نسبی در بازار آهن، عدم تغییر طرف تقاضا بوده و با اینکه دلار در چند روز گذشته شیب افزایشی داشته است، اما طرف عرضه نتوانسته روی این موج سوار شود و خیلی از مبادی در این شرایط فروش خود را زودتر از زمان معمول بستند.

از طرف دیگر؛ خبرها از شروع مذاکرات هسته ای در ۸ آذرماه؛ توقعات کاهشی و ثبات قیمت را در بازارهای گوناگون رقم زده است.

برحسب پیش بینی ها؛ شرایط بازار خیلی دچار تغییرات نخواهد شد و بازه قیمتی مقاطع فولادی دچار جابه جایی موثر و قابل ملاحظه ای نخواهد بود.

امروز قیمت میلگرد دراکثر مبادی فروش ثابت بود و برخی با کاهش ۳۰ تا ۲۰۰ تومانی اعلام قیمت کردند؛ البته یک شرکت ۲۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.

قیمت تمامی محصولات در بخش نبشی و ناودانی ثابت است. شاخه‌های شرکت ذوب آهن ۳۰ تا ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشتند و مابقی شرکت‌های ثبات قیمت را مد نظر قرار دادند. پروفیل در اغلب شرکت‌ها با کاهش ۱۰۰ تا ۵۰۰ تومانی اعلام قیمت شد و یک شرکت تغییر قیمت نداشت.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.