ضرورت تشکیل کنسرسیوم صادراتی فولاد

ضرورت تشکیل کنسرسیوم صادراتی فولاد

بر اساس گزارش واحد خبر سپاهان استیل، مدیر اجرایی انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران وحید یعقوبی اظهار داشت: ما نیاز داریم برای دست یافتن به جایگاه صادراتی در جهان به سوی تاسیس شرکت های مدیریت صادرات حرکت نماییم. ما برای ارز آوری و همچنین پیشرفت و اشتغال زایی داخل در عرصه صنعت نیاز داریم در بازارهای صادراتی و همچنین در بین ۱۰ کشور برتر فولادی جهان قرار بگیریم، ما ملزمیم که به سوی شرکت های مدیریت صادرات حرکت نماییم چرا که این روزها این مسئله بسیار مرسوم شده است. 

بازاریابی جهانی بدین شکل است که چندین شرکت کوچک که در زمینه صادرات فعالند، به صورت مشترک یک شرکت مدیریت صادراتی تاسیس کرده و بدینوسیله بازارشان را گسترش می دهند و در عین حال هزینه های صادرات و بازاریابی را به حداقل می رسانند.

بزرگترین و توانمندترین شرکت های داخلی کشور ما جز شرکت های بزرگ جهانی قرار نمی گیرند بنابراین بلاشک در داخل کشور نیاز است که به سوی تاسیس شرکت های مدیریت صادرات با سهامداری چند شرکت حرکت نماییم. 

تک روی یک شرکت فولادی در بحث صادراتی کشور به نفع صادرات کشور نیست و چنانچه کنسرسیوم صادراتی در داخل کشور تشکیل گردد، بلاشک اتفاقات بهتر و نویدبخشی در جهت صادرات کشور رخ خواهد داد. 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.