صبا فولاد زاگرس

صبا فولاد زاگرس در سال ۸۸ به ثبت رسمی رسیده است. در سال ۹۲ به بهره برداری رسید. این کارخانه در شهرک صنعتی سفید دشت چهارمحال و بختیاری با احداث دو فاز تولیدی مقاطع فولادی و فولادسازی شروع به کارکرد. فاز اول با ظرفیت تولیدی ۶۰ تن در ساعت در حال کار می باشد. و فاز دوم، برای تولید شمش فولادی احداث شده است.

معرفی محصولات صبا فولاد زاگرس

انواع میلگرد آجدار فولادی سایز ۸ الی ۳۲ در طول ۶ و ۱۲ متر  و با استاندارد ملی ۳۱۳۲ در کارخانه صبا فولاد زاگرس تولید و عرضه می شود.

علامت شناسایی میلگردهای صبا فولاد زاگرس از دو طریق برگه متصل به میلگردها که معرفی مشخصات کارخانه است و از طریق علامت حک شده (SFZ) روی خود میلگردها می باشد.

کیفیت میلگرد صبا فولاد زاگرس

کیفیت محصولات فولادی این کارخانه در حال حاضر از جایگاه بالایی در بین کارخانه های کشور برخوردار است. در این کارخانه از شمش های فولادی با کیفیت بالا استفاده می شود. همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته و کنترل کیفی دقیق، باعث بالا بردن کیفیت تولید این کارخانه شده است. این کارخانه از آزمایشگاه های مدرن در طول فرآیند تولید استفاده کرده و در مرحله آخر با تست مکانیکی محصولات طبق استانداردهای روز به تولید هرچه با کیفیت تر محصولات ادامه می دهد.

کارخانه صبا فولاد زاگرس، از لحاظ موقعیت جغرافیایی این کارخانه و هزینه حمل و نقل برای مصرف کنندگانی که در استان های مرکزی و غرب ایران ساکن هستند مناسب و به صرفه است.